fredag 26. september 2008

Ukeslutt

Denne uken har jeg ikke fått gjort noe med 23 ting......... Har akkurat vært inne på "fjesboka" og lagt Sissel til som venn, og noen andre har jeg sendt forespørsel til om en skal være venner (Føler meg som en 10 åring som går rundt i nærmiljøet å spør om en skal vær venner........ Men slik er det jo i cyberspace).

Skal neste uke prøve å få gjort mer med 23. ting.......... Håper at jeg da har fått ordnet opp i alle dataproblemene som en har avdekket den siste uken.

Helga skal tilbringes i sofa, med føttene på bordet og blylodd på skuldrene, da jeg ellers føler at jeg springer rundt omkring med skuldrene i høyde med ørene.

Men snart er det helg, så blir det en ny uke med nye muligheter

1 kommentar:

frutti sa...

Heia. Nu va æ inne å snoka på bloggen din igjen, for æ syns den e så bra! Takk for mange gode tips;D