torsdag 11. september 2008

Opprettelse av RSS

Etter å ha lest om RSS og Atom på Wiki valgte jeg å gå via Wikien til linken for Google reader. Her prøvde jeg meg bare med å bruke gmailen min......... vips var jeg logget inn på RSS.

Det vil bli spennende å utforske RSS, for jeg oppdaget nemlig at jeg har en egen konotoversikt der alle mine konto er samlet, gmailen og bloggen........ Kjempeenkelt!! En innlogging å tilgang på flere "private" nettsteder.

Blir spennende å utforske videre på RSS, og begynne å abonnere på forskjellige ting. Å til å begynne med vil det sikkert bli endel prøve å feile når en skal utforske RSS'en.

1 kommentar:

Anita Steigre sa...

Der har du oppdaga noe jeg også liker med google-kontoen; mange ting samla på en plass, og har du først logga deg inn, så er du inne.. Enkelt å legge inn nye innlegg, gå til mail og til reader.

Dette mestrer du :-)