mandag 15. september 2008

Har ikke gjort hjemmeleksen min

Har vært lite aktiv de siste dagene, men har hatt mye å gjøre på jobb. Fredagen var jeg på Lebesby og la inn siste versjon av MM - dva MM 2.7.0.6. Og etter et lite opphold der gikk turen videre til Kunes, der jeg lastet av nye bøker og tok med meg det aller siste av gamle bøker som sto der inne på utlånsstasjonen.
Kunes åpner igjen onsdag den 17. september etter å ha vært ute av drift siden våren 2006, så endelig har en klart å få ansatt (midlertidig) en person som skal ta å holde denne filialen åpen.
I dag har jeg ordnet med bøkene som jeg har hentet på Kunes (to fredager og 2 fulle bil-lass), mye av dette ble kassert men enda har jeg å få bøkene opp i hyllene, så en vet va denne arbeidsuken blir å by på videre.

I februar tok jeg forresten bilder av "guttene mine". Disse spreke guttene besøker biblioteket 2 ganger i uka og der løses alle små og store verdensproblemer.






Edmund V (med ryggen til og nærmest fotografen), Edmund W og Troalf W



Knut R, Walter K og Edmund V.
Gjennomsnittlig alder på "guttene mine" er på 85 år, men aller er høyst oppegående.











Ingen kommentarer: